نوشته شده توسط : ادمین

 غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 جالب است .

از مكان هاي ديدني ديگر که به علاقه مندان سفر تور آنتالیا ویژه بهار 95 در اين منطقه پیشنهاد می کنیم 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا خرداد 95  امکان پذیر است. 

 



شهر باستانی پرگا آنتالیا

 

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .کسانی که قصد سفر با تور آنتالیا خرداد 95 را دارید حتما از این مکان دیدن کنید.

شهر پرگا آنتالیا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

 

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

 

 

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای امکاناتی برای گردشگران تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 می باشد مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.نظر مسافران  تور لحظه آخری آنتالیا در باره این هتل بسیار مثبت بوده ورضایت کامل داشته اند.


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا و پرطرفدار از نظر مسافران  تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 به شمار می رود . این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر قرار گرفته است . از امکانات این هتل برای مهمانان  تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95  می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و اتاق ها دارای مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

از دیگر امکانات این هتل برای رفاه مهمانان تور لحظه آخری آنتالیا  می توان به : رستوران و کافی شاپ ، سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه و عکاسی اشاره کرد . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده کنند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

 هتل گرند رینگ آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل و لوکس آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 اگر قصد سفر با تور آنتالیا  را دارید، می توانید با رزرو هتل ساحلی کریستال ، سفر خوبی را در تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 برای خود رقم بزنید . این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

هتل ساحلی کریستال  دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  ومنحصر به فرد تزئین شده است. گردشگران تور آنتالیا اقامتی ارام و کم هزینه در این هتل خواهید داشت .مسافری عزیز تور لحظه آخری آنتالیا  توجه داشته باشد اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهزشده تا رضایت مسافران تور آنتالیا را جذب کند. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تورآنتالیا  پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان  تور آنتالیا خرداد 95 می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند. 

 هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 اتاق هتل ساحلی کریستال آنتالیا

 


 

هتل بلو همیل آنتالیا
 
هتل بلو همیل آنتالیا  که در منطقه کمر واقع شده است جزو هتل های چهار ستاره آنتالیا می باشد و یکی از هتل های مجلل آنتالیا به شمار می رود . 

هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و ... می باشند .در سفر تور آنتالیا ویژه بهار 95 سفر خوشی را برایتان ارزو مندیم.

هتل بلو همیل آنتالیا

 

هتل بلو همیل آنتالیا

مسافران تور آنتالیا می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .


 

هتل مجیک سان آنتالیا چهار ستاره

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد که در منطقه کمر واقع شده است. هتل مجیک سان آنتالیا از ساحل دریا 150 متر فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. هتل از فرودگاه آنتالیا 40 km  و با مراکز خرید آنتالیا 45 km فاصله دارد. هتل مجیک سان آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران یا منوی غذایی متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , فروشگاه برای خرید مایحتاج مسافران تور آنتالیا , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , اتاق جلسه مجهز , صرافی برای مبادلات ارزی , استخر فصلی , فضای بازی برای بچه های عزیز و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 فراهم شده است.

هتل مجیک سان آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های ارزان آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 رودخانه اي است بي نظير که از جنوب کوه هاي طرس جاري ميشود و به در ياي مديترانه ميپيوندد . بهترين راه بازديد تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 از اين رودخانه گشت با کشتي است که از کنار شهر زيباي سيده عبور مي کند و فرصتي براي بازديد از مناظر ديدني اطراف را به ارمغان مي اورد .مسافران تور آنتالیا از دیدن این مکان لذت برید.همچنين مسافران تور آنتالیا خرداد 95 در اين کشتي زماني براي شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دريا ي مديترانه را در بر خواهد داشت . زمان تاسيس ماناوگات به طور دقيق روشن نيست ، اما200-150  سال قبل از ميلاد تخمين زده مي شود . مسافران تور آنتالیا ویژه بهار 95 چنانچه از مدارک فهميده مي شود ، حمل بار و انسان از روزگاران اوليه تا سالهاي اخير بر روي رودخانه ماناوگات انجام شده است. ماناوگات در سال 1913 يک روستاي جمهوريه ترکيه شد. آبشار ماناوگات در 4 کيلومتري شمال ماناوگات واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 از این مکان دیدن نمایید.يکي از نقاط زيباي مورد علاقه ترکها و همچنين بازديدکنندگان خارجي . اينجا زير درختان صنوبر ، شما مي توانيد از يک ناهار عالي درست شده از فزل آلاي کبابي ، خيسانده شده در شراب سفيد لذت ببريد. تقريبا 3 کيلومتر دورتر شما به شيهلار مي رسيد (Shihlar) . از آنجا يک پباده روي ساده يک ساعته به سايت باستاني سلوکيا مي رسيد.گردشگران و مسافرین عزیز تور آنتالیا در این مکان خاطره انگیز لحظات خوشی را بگذرانید. 

رودخانه ماناوگات آنتالیا


 

رودخانه کوپروچای آنتالیا

ترکیه دارای منابع آبی غنی جهت انجام ورزش های آبی همچون قایق رانی در آب های خروشان (رفتینگ) است و همه ساله علاقه مندان بسیاری را در این شاخه از توریسم تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

رودخانه کوپروچای از کوههای توروس ترکیه سرچشمه می گیرد و یک مسیر پر پیچ و خم طولانی را طی می کند و از تنگه های باریک عبور می کند و در نهایت از طریق مسیر جنوبی سریک به دریای مدیترانه می رسد. این مسیر می تواند تفریح بی نظیری برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا باشد تا از این طبیعت زیبا لذت ببرند. این رودخانه از گودال های زیرزمینی باریک آب خود را تامین می کند.

همچنین دو طرف رودخانه بسیار پرشیب و به صورت عمود می باشد به همین خاطر بالا رفتن از آن غیر ممکن است. علاوه بر این رودخانه کوپروچای آنتالیا در قسمت غربی خود شهر تاریخی زرک (zerk) را دارد و آنچه که زیبایی این منطقه را از نظر توریست تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 دوچندان می کند وجود قلعه ها اطراف آن , پل هایی که مربوط به زمان رومیان باستان است , برآمدگی های زیبا و طبیعی و... می باشد. گردشگران عزیز تور آنتالیا دیدن از این رودخانه که بین اراضی زیبایی قرار گرفته را از دست ندهند.

 

رودخانه کوپروچای آنتالیا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مکان های تفریحی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران حسن آقا آنتالیا

غذا در آنتالیا ارزان است و پیش‌خدمت‌ها خوش‌اخلاق.در خدمت علاقه مندان تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 غذاهای دریایی این شهر ساحلی خوش‌مزه‌اند، اما معروف‌ترین غذا، سالادی است به اسم پیاز که با لوبیای پخته، سیر، گردو، روغن زیتون و پیاز درست می‌شود. شیش‌کوفته، تاندیر کباب و انواع غذاهای مدیترانه‌ای سرد با روغن زیتون، از دیگر غذاهای محبوب آنتالیا هستند.مسافران عزیز تور آنتالیا که قصد دارند در رستوران های ایرانی غذا صرف کند می توانند به رستوران حسن اقا در تور لحظه آخری آنتالیا سری بزنند.

از جمله رستوران های آنتالیاست که غذاهاش رو تو باغ سرو می کنه و غذاهاش شامل کوفته و مخلوط کبابی و غذاهای گیاهیه. مسافرین تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95 اگه آخر شب به این رستوران سر بزنید، از موسیقی زنده هم لذت خواهید برد. 

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا, رستوران های خوب آنتالیا, بهترین رستوران های انتالیا, رستوران های لوکس آنتالیا, رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید شوک آنتالیا

نام این فروشگاه همانند نام انگلیسی آن shock یا هیجان می باشد زیرا این فروشگاه همانند 2 مجموعه دیگر خود در آنتالیا Tansaş و  Migrosدارای قیمتهای بسیار ارزان ومناسبی برای مسافرت تور آنتالیا بهار 95 می باشد البته باید توجه نمود که تنوع محصولات در این فروشگاه مانند 2 مجموع قبلی نبوده و از محدودیت خاصی برخوردار می باشد زیرا فروشگاه شوک از زیر مجموعه های فروشگاه میگروس می باشد.مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از این مجموعه خرید کنند.

فروشگاه های شوک دارای 52 شعبه در کل آنتالیا می باشد که رقم قابل قبولی برای یک زیر مجموعه فروشگاهی می باشد. بطوریکه هر منطقه مسکونی در آنتالیا یک فروشگاه شوک محلی را برای توریست تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 اختیار کرده است.

همچنان که اشاره گردید این فروشگاه دارای گستردگی محصولات مانند فروشگاه های بالاسری خود نبوده و دارای محدودیت می باشد اما برای برطرف نمودن احتیاجات اولیه هر محله  و یا گردشگران تور آنتالیا  بسیار مناسب می باشد ضمن اینکه از قیمتهای مناسبی هم از نظر توریست تور آنتالیا خرداد 95 برخوردار است.

از جمله سایر فروشگاهائی که مانند مجموعه زنجیره ای شوک عمل می کنند می توان به BIM و A101 و 1e1 نیز اشاره نمود که مانند فروشگاه های شوک عمل می کنند.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مکان تجری خرید با قیمت مناسبی کنند.

 

مرکز خرید شوک آنتالیا

 


مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 فروشگاه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی نیز می باشد که از جمله می توان به : 150 عدد انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان و ... برای مسافران  تور آنتالیا خرداد 95 اشاره کرد . 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجموعه مرکز خرید میگروس دارای شعبات مختلف نیز می باشد که علاقه مندان به خرید می توانند در تور آنتالیا از این مراکز دیدن کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

رستوران های چینی گاردن آنتالیا

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران تورآنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .

این رستوران در آنتالیا یک رستوران چینی است که پر از غذاهای آسیایی است. اگر در تهران یا دیگر شهرهای ایران، غذای آسیایی تست نکرده باشید، به شما کمک می‌کند که طعم واقعی غذای آسیایی را بچشید. اولین برخورد شما مسافران تور آنتالیا تعطیلات بهار 95 با غذای آسیایی در این رستوران می‌تواند خیلی لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

این رستوران در ساحل مدیترانه و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. فضای باز رو به دریای مدیترانه است و فرصت این که علاوه بر میل کردن غذا، به تماشای اب‌های زلال و ارام دریای مدیترانه خیره شوید نیز وجود دارد. سر و صدای معمول رستوران‌ها نیز هست، احتمالاً این اجازه را به شما نمی دهد که از صدای دریا نیز، آن طوری که لازم است استفاده کنید ولی مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 در این مکان می توانند با ارامش غذای خود راصرف کنند.

 غذای آسیایی که حتماً تا حالا شنیده اید، سوشی ژاپنی است. این غذا، همان ماهی خام است که به شیوه ای غیر از اجاق و گرما دادن پخته شده است، بوی ضخم ماهی گرفته شده و مزه لذیذی دارد. به نظر نمی رسد که سوشی غذای بدمزه ای باشد، زیرا ادویه ای که برای پخت سوشی با مواد طبیعی به کار می‌رود، بسیار بیشتر از ماهی پخته است و مزه بی نظیری دارد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از خوردن این غذا لذت ببرند.

پلگوگی نیز یک غذای آسیای مربوط به کره جنوبی است. از گوشت راسته گاو تهیه می‌شود و مانند شنیسل است. راسته گاو را بسیار باریک می‌برند و آن را با روغن کنجد، پودر سیر، زنجبیل و شکر قهوه ای مزه دار می‌کنند و بعد آن را پخته و با برنج سرو می‌کنند..گردشگران عزیز تور آنتالیا خرداد 95 می توانند از خوردن این غذا لذت ببرند.

اردک پکنی چین را نیز نباید از دست داد. طبخ اردک در چین روش‌های مختلفی دارد. اما اردک پکنی مزه بی نظیری دارد که حتماً در بین غذاهای اسیایی باید امتحان شود..گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند از رفتن به رستوران چینی گاردن آنتالیا لذت ببرند.

رستوران چینی گاردن آنتالیا

رستوران چینی گاردن آنتالیا

رستوران چینی گاردن آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های چینی گاردن آنتالیا رستوران های خوب آنتالیا, بهترین رستوران های انتالیا, رستوران های لوکس آنتالیا, رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات روز دنیا است . هتل دارای اماکن عمومی زیبا و شیک است که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند . امکانات هتل که برای مسافران تور آنتالیا فراهم شده است می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . . اشاره کرد .

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند در اتاق های مخصوص برای گردشگران تور آنتالیا به تفریح و بازی بپردازند. قابل ذکر است که که زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد نیز در این هتل در نظر گرفته شده است که در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو را داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را با تور آنتالیا در هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا تجربه کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های ارزان آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات آنتالیا نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا از جاذبه های تاریخی می باشد که دارای معماری فوق العاده ای است این منطقه از شهر های قدیمی آنتالیا می باشد. در خیابان سنگی کالیسی خانه های چوبی قدیمی و رستوران ها و هتل هایی با سبک دوران عثمانی به چشم می خورد که برای گردشگران تور آنتالیا پر جاذبه است.

کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا در زمان رومی ها در بندر قدیمی آنتالیا ساخته شد و در دوره های دیگر نبز مورد بازسازی قرار گرفت. ازمهمترین ویژگی های این منطقه دیوارهای بلند آن که از سنگ هستند و درهای ورودی آن می باشد. دروازه ی این شهر که هادرین نام دارد نمونه ای از معماری روم می باشد.

مسافران تور آنتالیا می توانند از سواحل آفتابگیر این شهر تاریخی بازدید کنند و صنایع دستی کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا را به عنوان سوغات خریداری کنند. این شهر هنوز هم شکل و شمایل قدیمی را دارد و در هنگام باران در کوچه های آن خانه های خشتی عطر خوبی به خود می گیرد.

در شهر راهنما گردشگری شما را بیشتر با این منطقه آشنا می کند و می توانید شناخت بیشتری نسبت به این شهر پیدا کنید. مسافران تور آنتالیا می توانند در رستوران های ترکی و یا محلی کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا انواع غذاهای ترکی را میل کنند.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کالیسی یا بافت قدیمی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی مخصوص گردشگران تور آنتالیا به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور آنتالیا به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور آنتالیادر این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل آلانیا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیارا به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کمر آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کوئین الیزابت آنتالیا جز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل می باشد ، این هتل 6 طبقه دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد و فاصله مرکز شهر تا هتل 30 کیلومتر می باشد و شما می توانید در 150 متری خود دریا را ببینید . از امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا می توان به استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . اشاره کرد . این هتل دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است  که شامل پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. مسافران تور آنتالیا می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند 

 

 

هتل ازکای مای فالز آنتالیا از هتل 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد که دارای موقعیتی مناسب از لحاظ مکانی و آب و هوایی می باشد ، این هتل دارای 483 اتاق در 13 طبقه است که همهی اتاق های آن دارای بالکن با نمایی رو به دریا و سواحل بی نظیر مدیترانه می باشد که میهمانان تور آنتالیا  در هتل ازکای مای فالز آنتالیا می توانند ساعت ها به تماشای این منظره شگفت انگیز بنشینند . از امکانات مهم این هتل  برای تور آنتالیا ساحل اختصاصی ، پارک آبی ، اتاق های ویژه ، امکانات مخصوص معلولین ، سوئیت مخصوص عروس ، گاو صندق ، سیستم صوتی تصویری ، رستوران ، اتاق های ورزش ، والیبال ساحلی ، آرایشگاه ، صرافی ، کرایه ماشین ، باغ و . . . می باشد. گردشگران  تور آنتالیا در زمان ناهار می توانند به رستوران  کلاه فرنگی هتل ازکای مای فالز آنتالیا رفته و انواع غذاهای خوشمزه را میل کنند . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل لیماک آرکادیا هتلی پنج ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 444 اتاق میباشد. از مزیتهای این هتل پلاژ اختصاصی میباشد. از مزیتهای  اتاق های هتل میتوان به ماهواره  ، تلویزیون ال سی دی ، حمام ، مینی بار ، سشوار و... اشاره کرد.تمامی اتاق ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 میتوان به استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، استخر ویژه کودک ، سرسره آبی ، سالن فیتنس ، ماساژ ، سونا ، مراکز زیبایی ، سینمای روباز ، مراکز خرید ، بیلیارد ، والیبال ساحلی ، زمینهای مختلف فوتبال ، خشکشویی و اتوشویی ، تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک آرکادیا آنتالیا ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک کارالیولو آنتالیا این پارک یکی از بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد . که در جنوب شهر واقع شده است و از مرکز می توان با پای پیاده هم به این پارک رسید . در اطراف این پارک مکان های دیدنی از قبیل تئاتر شهر ، قلعه باستانی هیدیرلیک وجود دارد . این پارک مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا است . این پارک از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود می کشاند . در این پارک تعدادی از مجسمه های سنگی و نیم تنه های انسانی وجود دارد و همچنین مشرف بودن آن به خلیج زیبایی خاصی را به این پارک بخشیده است . سرسبزی و طبیعت زیبای این پارک نیز بسیار دیدنی است و دیدن آن برای گردشگران تور آنتالیا خالی از لطف نیست .      مطالب مرتبط: پکیج ویژه تور آنتالیا برای هتل مردان پالاس ورودی بیستم شهریور تابستان 94 نرخ لحظه آخری تور آنتالیا برای بیست و یکم شهریور تابستان 94 قیمت ویژه تور آنتالیا برای بیست و دوم شهریور تابستان 94 پکیج ویژه تور آنتالیا برای بیست و سوم شهریور تابستان 94  

مشاهده منبع: http://mashhadtoor.niloblog.com/



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک کارالیولو آنتالیا ,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

منطقه بلک آنتالیا منطقه بلک آنتالیا منطقه بلک آنتالیا یک منطقه توریستی می باشد . این منطقه دارای آب و هوای معتدل می باشد که 300 روز در سال آفتابی است . این منطقه زیبا دارای هتل های 5 ستاره لوکس و امکانات تفریحی مدرن و عالی می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا این مکان را برای استراحت و تفریح خود انتخاب می کنند . منطقه بلک یکی از بهترین مناطق برای گردشگری می باشد که در سواحل مدیترانه واقع شده است . این منطقه در ساحا آک دنیز و 30 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد . در این منطقه علاوه بر هتل های لوکس ، زمین های گلف با تمام امکانات ، زمین های فوتبال متعدد ، زمین تنیس می باشد . در منطقه بلک سالن های متعدد کنفرانس با امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات محیا می باشد .در این منطقه 574 گونه گیاهی مختلف و کمیاب موجود می باشد . همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این منطقه زیبا دیدن می کنند .  مطالب مرتبط: پکیج ویژه تور آنتالیا برای هتل مردان پالاس ورودی بیستم شهریور تابستان 94 نرخ لحظه آخری تور آنتالیا برای بیست و یکم شهریور تابستان 94 قیمت ویژه تور آنتالیا برای بیست و دوم شهریور تابستان 94 پکیج ویژه تور آنتالیا برای بیست و سوم شهریور تابستان 94  

مشاهده منبع: http://mashhadtoor.niloblog.com/



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه بلک آنتالیا ,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی نام دارد که به معنای داخل قلعه می باشد . این قسمت بخش اصلی شهر را تشکیل می دهد که در امتداد ساحل قرار داشته و با دیوار های قدیمی شهر محاصره شده است . بندر قلعه کاله ایچی یکی از دیدنی های آنتالیا به شمار می رود که سالانه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب می کند .   در این بندر امکانات رفاهی مانند فروشگاه ، کافه ، رستوران و ... می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر بازدید و تفریح در این مکان زیبا به استراحت و صرف غذا نیز بپردازند . این بندر همچنین دارای امکانات قایق سواری نیز می باشد که بهترین زمان آن صبح است و بازدیدکنندگان می توانند از این امکان بهرمند شوند . در این بندر انواع مختلفی از قایق ها از جمله قایق های بادبانی نیز ازائه می شود .  مطالب مرتبط: پکیج ویژه تور آنتالیا برای هتل مردان پالاس ورودی بیستم شهریور تابستان 94 نرخ لحظه آخری تور آنتالیا برای بیست و یکم شهریور تابستان 94 قیمت ویژه تور آنتالیا برای بیست و دوم شهریور تابستان 94 پکیج ویژه تور آنتالیا برای بیست و سوم شهریور تابستان 94      

مشاهده منبع: http://mashhadtoor.niloblog.com/



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بندر قلعه کاله ایجی آنتالیا ,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آدورا گلف آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافران تور آنتالیا خرداد 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

 

هتل کریستال سان ست آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

هتل کریستال سان ست از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که متشکل از 500 اتاق با دکوراسون زیبا و تمام امکانات رفاهی می باشد. این هتل در منطقه سیده واقع و در یک ساحل شنی وسیع واقع شده است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم انداز زیبا از دریای نیلگون مدیترانه می باشد و مسافران تور آنتالیا خرداد 94 از دیدن چنین منظره می توانند نهایت لذت را ببرند. از امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده و رویباز , سونا , جکوزی , 7 رستوران با سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی , سالن بدنسازی , حمام ترکی , سالن بیلیارد , جت اسکی , والیبال ساحلی , پارک آبی بزرگ و زیبا , زمین تنیس و فوتبال و.... اشاره کرد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی و پر از شور و هیجان را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

 

 

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ یک هتل 5 ستاره ساحلی است که در سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای چشم انداز بی نظیری می باشد. مسافران تور آنتالیا خرداد 94 می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند و سفر خوشی را تجربه کنند. این هتل دارای چشم اندازی از دریای نیلگون مدیترانه و کوهستان زیبای تاروس است. اتاق های هتل کریستال تات بیچ دارای تراس های شخصی هستند که منظره بی نظیری را مقابل چشمان مهمانان عزیز این هتل فراهم آورده است.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

از امکانات این هتل می توان به 4 رستوران بی نظیر آن که غذاهای لذیذ ایتالیایی و مکزیکی را سرو می کنند اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 زمین تنیس , سالن بدنسازی , پارک آبی بزرگ و... اشاره کرد. خوب است مسافران تور آنتالیا تابستان 94 بدانند که این هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر فاصله دارد.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 

 

هتل مکس رویال آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل رویال مکس

هتل مکس رویال از هتل های 5 ستاره شهر توریستی آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده است و تمامی خدمه آن به 4 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی , انگلیسی , روسی و ترکی مسلط هستند. تمام اتاق های این هتل به صورت سوئیت هستند اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و مسافران تور آنتالیا خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و دارای دکوری های بی نظیری هستند و علاوه بر این چشم انداز زییایی هم از شهر و هم از دریای نیلگون مدیترانه دارند. این اتاق ها مجهز به حمام , بالکن , وان جکوزی دار و سایر امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به 1 رستوران اصلی و 3 رستوران اسنک بار و چندین کافه , استخر , سونا خشک و بخار , حمام ترکی , آکوا پارک , اجرای موسیقی زنده و.... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تابستان 94 می توانند با استفاده از این امکانات نهایت لذت را از سفر خود ببرند.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور آنتالیا منطقه کمر

کمر یک منطقه توریستی که در سال های اخیر بسیار مورود توجه ایرانیان قرار گرفته است. کمر در 42 کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد. کمر یک منطقه ساحلی زیبا با سواحل سنگریزه ای می باشد و اکثر هتل ها و رستوران ها و کافه های آن در نوار ساحلی این منطقه واقع شده اند. مسافرانتور آنتالیا خرداد 94 اگر برای تفریح به این شهر سفر کرده اید منطقه کمر بهترین جا برای گردش و تفریح است. زیرا دارای تمام امکانات سرگرمی و ورزشی , مرکز خریدهای متعدد و هر آنچه که گردشگران برای تفریح نیاز دارند می باشد. لازم به ذکر است که هتل های منطقه کمر با توجه به خدماتی که ارائه می دهند نسبت به سایر هتل های آنتالیا دارای قیمت های مناسب تری نیز می باشند. یکی از بزرگترین جذابیت های کمر آنتالیا زیبایی های طبیعی آن , دیوارهای شهر و همچنین بقایای تاریخی و دروازه هادریان است که از زمان رومیان باستان بر جای مانده است که باعث جلب نظر مسافران تور آنتالیا خرداد 94 و گردشگران شده است. شما گردشگران عزیز اگر به دنبال یک شهر زیبا هستید که دارای هتل های خوب با نرخ ارزان و مناسب باشد می توانید به منطقه کمر آنتالیا بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا منطقه کمر سواحل دریای اژه



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره کمر آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا خرداد 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

پارک آبی آکوالند یکی از زیباترین مجموعه های آبی شهر توریستی آنتالیا می باشد. این پارک آبی در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی نیز می باشد واقع شده است. این پارک آبی دارای سرسره های آبی زیادی می باشد که بسیار هیجان انگیز هستند و مسافران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 می توانند لحظات خوبی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

لازم به ذکر است که پس از انجام بازی های آبی و سر خوردن از روی سرسره های آبی می توانید به تماشای برنامه های زنده و مسابقه های پر هیجان و با مزه بپردازید. همچنین در منطقه ای مجزا و دریک زمان مشخصی می توانید به تماشای حرکات نمایشی دلفین ها بشینید و نهایت لذت را ببرید. مسافران تور آنتالیا ماه رمضان 94 با رفتن به این پارک آبی می توانند لحظات پر هیجان و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی آکوالند آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و.... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تابستان 94می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجیک آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

هتل ریکسوس لارس از بهترین هتل های 5 ستاره سواحل ماسه ای لارا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه و 1 کیلومتر تا نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد. آنچه که باعث شهرت این هتل شده استخر روباز آن می باشد که نظر مسافران تور آنتالیا خرداد 94 را به خود جلب کرده است.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که گردشگران عزیز می توانند از هوای پاکیزه آن لذت ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این آنچه که زیبایی این هتل را دوچندان می کند جنگل های زیبا و سرسبز اطراف آن است که هتل را محاصره کرده است. مسافران عزیز تور آنتالیا خرداد 94 می توانند با اقامت در این هتل از فضای زیبا آن و هوای پاکیزه سواحل مدیترانه نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس لارس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

ساحل کمر آنتالیا

 

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمرآنتالیادر فاصله 35 کیلومتری آنتالیابرای دسترسی راحت تر و آسان تر به سواحل زیبای مدیترانه ساخته شده است. در این ساحل ساختمان های زیبایی واقع شده است که اکثرا سفید رنگ هستند و باعث زیبایی بیشتر این ساحل شده است. علاوه بر این ساحل کمر آنتالیادارای ویژگی ها و امکانات مدرن دیگری می باشد. این ساحل دارای آثار تاریخی و قدیمی نمی باشد و مسافران عزیز تور آنتالیا 94 که به این ساحل می روند از امکانات تفریحی آن استفاده می کنند , همچنین حمام آفتاب میگیرند و از لحظاتی که در این ساحل هستند نهایت استفاده را می برند و در آرامش استراحت می کنند. ساحل کمر آنتالیادارای رستوران های بین المللی و محلی بسیاری می باشد که با غذاهای متنوع و نوشیدنی های لذیذ و متنوع از مهمانان و مسافران عزیز تور آنتالیا 94 پذیرایی می کنند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کمر آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آکوالند آنتالیا

آکوالند آنتالیادر یک منطقه ساحلی واقع شده که زیبایی منحصر به فرد و چشم گیری دارد. آکوالند دارای سرسره های آبی و استخرهای بزرگی است که گردشگران عزیز و مسافران تور آنتالیا عید 94 می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. نمایشگران واقعی این منطقه دلفین ها هستند که به جذابیت آکوالندآنتالیاافزوده اند. هنگامی که در اینجا موسیقی زنده برگزار میشود دل نشینی و صفای آکوالندچندین برابر می شود.

آکوالند آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آکوالند آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

ساحل آلانیا آنتالیا

ساحل آلانیادر فاصله115 کیلومتری و در قسمت شرقی آنتالیاقرار گرفته است. در حال حاضر این ساحل از معروف ترین و بهترین پلاژها و سواحل آنتالیامی باشد که دارایهتل های متفاوتی برای مسافران اروپایی و انگلیسی می باشد.از مهمترین و بهترین ویژگیهای ساحل آلانیا انتالیاآب و هوای بسیار خوب و دل پذیر آن می باشد. علاوه بر این مناظر زیبای طبیعی این ساحل به جذابیت های آن افزوده است. شن های سفید ساحل آلانیا آنتالیاباعث جلب توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا نوروز 94 و گردشگران شده است. این ساحل پیشرفت زیادی در چند وقت اخیر داشته است و به صورت یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری خوب در آمده است به طوری که اکنون 250000 هزار قایق برای قایق سواری و لذت بردن مسافران عزیز تور آنتالیا 94 در ساحل آلانیا آنتالیاو بندر آن وجود دارد.

ساحل آلانیا آنتالیا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل آلانیا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتیدر قسمت غربی آنتالیاواقع شده است و دومین ساحل عمومی است. مردم این ساحل را با نام پلاژ کنیالتی می شناسند. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سرسخت و بلند است. در اطراف ساحل کنیالتی آنتالیاهتل ها و رستوران ها و مناطق مسکونی هم دیده مسشود. این ساحل نسبت به ساحل لارا به مرکز شهر انتالیانزدیک تر است و تا بندر آنتالیا فقط 3 کیلومتر فاصله دارد. از ویژگی های خاص این ساحل این است که تمام مسافران تور آنتالیا 94 و گردشگران در هر سن و سالی چه بزرگ چه کوچک , چه پیر و چه جوان از این ساحل زیبا نهایت لذت را می برند. زیرا دارای یک پارک آبی فوق العاده است که بسیار هیجان انگیز است , علاوه بر این دارای یک استخر دلفین , رستوران , کافه های رو باز و همچنین یک شهر مینیاتوری است که تمام مناطق تاریخی ترکیه را 25 برابر کوچکتر نشان می دهد , یعنی در واقع ماکتی است که گردشگران را با این مناطق تاریخی تا حدودی آشنا می کند. از دیگر امکانات ساحل کنیالتیپارک جنگلی و زمین بازی است که باعث تفریح و راحتی بیشتر مسافران عزیز تور آنتالیا 94 شده است.

ساحل کنیالتی آنتالیا

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کنیالتی آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور آنتالیاکه مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور لحظه آخری آنتالیابا اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره لارا پلازا آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور لحظه آخری آنتالیاکه در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

مسافران خوش خوراکتور آنتالیابدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور آنتالیامی توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره رویال سیتی لارا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور لحظه آخری آنتالیامی توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

 

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره دلفین کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد